The moment
Hip hip hooray.... ari ni udoh 44 hari mak neng berpantang dlm gaya tak baper nak pantang...ala2 pantang nampak gitew hor...masa sebulan Kak Long bela mmg le cam dlm pantang, bila balik umah sendiri...humang aiii..sume rasa nak mkn, sib baik ada MIL, segan le sket kot. anyway, saje nak citer citer yg udoh basi.. cher chiter, che chiter... citer hari kelahiran baby Aly...begini citernya... 3 hari sblm kena lapah eh, operate, doc bg MC 3 hari, mak neng apa lagik... pedulikkan le ngan gula-guli dlm darah, yg penting kita enjoyyyy... 18 April Omak - Apak eh, jom lunch kt apa namanya...Serai apa ke benda tah kt Empire Shopping Mall tu Apak - Jom try! (Aku rasalah... rasanya tak setimpal ngan harganya) 19 april - Apak - jom kita pekena nasik Arab omak - hoh, sungguh menarik tu, jom heboh! 20 April Omak - ada permintaan terakhir lah Apak eh sblm check in spital.. apak - apanya laling? Omak - Jom pizza! Apak - Hooray!!!! Malam 20 April Omak - Chop, permintaan terakhir kedua Apak - Ate..ape nye...