Chak...aloooo salam saudara-saudari cikebung cikebung... fuihh lamanya tak bukak blog. ada yg rindu akak tak sila angkat ketiak..hakhakpuiii bajet retis ayatnya Rerupanya pc den ada masalah, google and yahoo cannot open/connect taktaulah, asek2 unable to connect, maybe browser problem kot, Diharap kenkawan sihat2 semuanya, i see your latest entry tapi tak sempat nak khatam satu2, sgt bz lately, last 2 weeks baru habis training, 2 full consecutive weeks tu, nyaris tak pitam je dlm training, sib baik juga ada makan free jadi tak jadi pitam. (and save budget too, dah semput dah rasanya wallet ni nak sampai ujung bulan sbb gaji tersangat awal last month nak raye le katakang..) ada byk benda nak citer tp tataplah gambo anakanda kesayangan hamba dulu, takper le ko tak kesah tp aku kesah hokaloh... syabas mere bete... sel2 otak telah berhubung dgn hebaknya... dah bagi susu yg claim no added sugar dah ni rasanya, tp hypernya semacam jek, terlebih DHA ke Ganglioksida taktau...
Comments