hah, esok2 dah boleh mengensot siaplah, akan jadik tukang mop lantai la tu! eh, tu berjeles sbb ada tukang mop ke, berjeles sbb nak beranak kecik lagi? tehehe...never too late for you my dear!
Life is such, semuanya ada peringkat dan masa yang tertentu kan Yong. For every new things she learn is happiness for you..* catitan sejarah* So Yong enjoy it...
yes, yes, truly indeed "For every new things she learn is happiness for you" - iskkk rasa macam dengo kata2 hikmah from a mom, you surely have been through all these things dear sis, sampailah nti dia dah beso dan hilang dr depan mata... i don't want to complaint anymore, dia nak teriak camana kuat pun, teriak lah...nti kita yg akan rindukan sume tu bila dia dah beso panjang isk...n how time flies cenggitu jek!
hahaha... ingat dia nak terlangkup dah sib baik reti balance badan... ayu? oihhhh - tgh dok baik cenggitu ler, che ker kamok2 huishhhh... buleh telan panadol 2 biji klu tak tahan dow!
Comments
hah, esok2 dah boleh mengensot siaplah, akan jadik tukang mop lantai la tu! eh, tu berjeles sbb ada tukang mop ke, berjeles sbb nak beranak kecik lagi? tehehe...never too late for you my dear!
Lepas pd pertama kali itew, dah tak moh practise dahhhh, dasar bontot berat dow!
For every new things she learn is happiness for you..* catitan sejarah*
So Yong enjoy it...
yes, yes, truly indeed "For every new things she learn is happiness for you" - iskkk rasa macam dengo kata2 hikmah from a mom, you surely have been through all these things dear sis, sampailah nti dia dah beso dan hilang dr depan mata... i don't want to complaint anymore, dia nak teriak camana kuat pun, teriak lah...nti kita yg akan rindukan sume tu bila dia dah beso panjang isk...n how time flies cenggitu jek!
Saya dah dok terbeliak biji mata, dok ingatkan lepas meniarap dia terlajak terlentang semula ke sebelah sana. Hehe! Bravo!
Yong sokmo la sebut Miss P suka kamok-kamok bagai keknye dengo suara dia.. AYU jek. Haish! Hehe!
hahaha... ingat dia nak terlangkup dah sib baik reti balance badan...
ayu? oihhhh - tgh dok baik cenggitu ler, che ker kamok2 huishhhh... buleh telan panadol 2 biji klu tak tahan dow!