Posts

Showing posts from August, 2014

Anugerah Syawal

Image
Assalamualaikum wth...
Syawal sudah hampir berlalu, takpe, takpe, sempat lagi nak tepek gambo raya kt sini. How was your raya? Kita sambut sederhana sudeyyy. Raya pertama di Perak kita tahun ini.
 Ini our Raya Photo for this year. Sanggup menahan belengas melekit petang raya pi kedai Apek nak amik family photo. Pandai nau Apek ni beli jiwa. Yg berlemuih melekit di touch up sampai nampak terlajak muda ngehngeh. Hakak mcm tak caya je tu muka hakak. Wow... patut le produk2 kecantikan terlajak larisnya, kasi touch up gambo sana-sini nampak le muda remaja mcm hakak huahuahua...Aku kan dah kata...aku mesti lari tema punyer. Hari Jemaat tu pi lari jab (naik kete le) ke Shah Alam seksyen 7 cari baju. Yg aku kenan ada kaler tu je. Belasah je lah, aku tgk kain dia cam biru nila, so aku pikir ok lah kot. Rupanya the boys kaler biru lain. Aku benda2 cam ni mmg payah nak ingat dow. Tak pe ar.. janji aku plg menyerlah dlm gambo kuangkuangkuang. Aleesya mmg spoil sket pakai selipo, tak sape dah nak be…