Posts

Showing posts from September, 2014

Anugerah Syawal 2

Image
Tiba2.... dah nak raya Haji masih ada citer Syawal. Dah lama peram dalam draft, pix without captions. ok leeee tulih ikut suka lah. Ola-ola ola.... inilah my life nowadays... dugaan dengan kesibukan duniawi huuuuu... sementara masih boley selit blogging selit lah... tak lama lagi makin berat ujian dan bebanan yang mendatang. Ya Allah...jangan lah bagi aku bebanan yang tak mampu aku tanggung. Satu hari dah 18 kali dah pikir nak jadik SAHM nih... pikir2 aku jugak yg stress nanti. Tapi terpaksa pikir jugak... acaner acaner tuuuu????
Mari tengok gambo... we go with the flowww...flowww ... flowww... (echo)
Arghhh keluo jugak gambo kt umah Pah ni. Satu kehidupan yg aku idamkan petang2...strolling around the house n kampung with the kids...ntah2 klu dpt kehidupan ni pun aku masih terbongkang di sofa tgk FB n IG. Bukan boleh harap sgt tu...
 ahhhh tu dia baju merah. Tu je.
wow...perkasanya tgn hb ai...eh bukan, nak tunjuk cendul air kelapa bako spesial ++ (kenapa ada  ++ sbb tajuk cendul lagi pan…