Aku yg kehilangan....

Hallo.....
Aku yg kehilangan mood dan masa nak blogging.
Ya Allah jgn lah jadikan aku org yg terlalu mengejar dunia. Lagu mana ni rasa masa tak cukup2. Kadang2 rasa nak berenti je, tapi tiap kali rasa nak quit tulah gatai ada je meng commit benda baru. Pun begitu Alhamdulillah...terasakan Allah sentiasa sayang kt kita, selalu dia mudahkan urusan tiap kali kita kebuntuan. 

Kesibukan dunia ini buat aku rasa nak escapism.

Jadi aku jln2 kt mall, which xtvt sebulan sekali. Sungguh pathetic itu. Lalu aku lalui kedai henpon dan lektrik. Lalu aku nampak satu henpon yg latest gek la kt display. Aku tak sempat nak pikir panjang.
Lalu aku rasa nak beli sbb tetiba rasa nak membeli. Mungkin nak me rewardkan diri dgn kegilaan semua yg kulalui ini. Lagi pun dah lama kuasa membeli tlh hilang dlm diri ini. Kuasa membeli sabun dan susu anak kt Speedmart x dikira.

Lalu aku beli ini. Tu jelah nak citer pun

Comments

Assalamualaikum yong kesayangan kak,
apa khabar. Harap sihat sejahtera aman sentosa dan di beri keberkatan hidup oleh Allah. Walau pun kak tenggelam timbul di blog namun jika "mood" blog tinggi, blog yong antara yang kak akan ziarah. N3 yong yg sebelum ini nampak ada kisah dan tauladan yang mesti wajib kak baca, namun tidak akan kak lakukan sambil lewa kerana, tulisan tiap ayat mu adalah dari hati, maka mestilah di baca sepenuh hati.
This N3 it's the real feeling of yours yang need a bit break for yourself. Maka menghadiahkan gajet itu adalah satu perkara yang bijaksana untuk meng injek hari-hari yang melelahkan. Semoga Yong n famili teruskan kehidupan di bawah lindungan Allah. InsyaAllah. Take care dear.
Mak Wardah said…
A present to ourselves to encourage us....tak salahkan yong
Anonymous said…
Yong
Kita semua sangat setuju you rewarded yourself with something vavavoom mcm tu.

You n my TB boleh gang...dia pun baru hangkut satu atas 'desakan' sianak dara......CS.
Yong Kamariah said…
Assalamualaikum all...
Kak Azni, Mak Wardah (Haiiii...thanks for dropping by) &Cik Som...

Thanks you all, i have byk citer nak story mori tp masa takpernah nak mengerti diriku ini huhu... sedey... ai sayangkan blog ai ini uols, insya Allah i will blog soon.
Thanks...
Amboi kak azni, terharunya rasa diriku ini huhuhu...i lap u also!
Ai CS, boley je akak pun menyentil2 kt cik abe tu, mintak je nak benda baru, belum hilang power desakan lagik u!

Popular posts from this blog

Sekalung Budi Segunung Intan....Happy Mother's Day!

Catatan Umrah 2013 : Kisah Di Raudah

STANBUL... HERE I COME!!! : PART 9 : SPICE BAZAAR & HAGIA SOPHIA