Hari-hari statikku






Hari ini hari yang statik macam semalam, kelmarin dan hari yang sebelum-belumnya.


I'm a woman, a wife, a mother, a worker, a colleague to other workers, an immediate superior to my staff, and yet life is such a boring thing. I'm desperate for something 'out of the box' in my life but I don't know what it is. How come hidup yang simple dan senang yang macam aku lalui jadi cam susah ek? Maybe I just don't know what I want in my life... well perhaps satu hari Allah tunjukkan aku satu jalan yang dirahmatinya, amin.


Bulan ini biarlah jadi bulan bertuah bagi aku. Bulan April is special because my birthday is coming soon in this bulan! And bulan April selalunya banyak aktiviti di launch di sana-sini. Dan bulan April juga is a spring time sbb itu jugalah aku menempek sedikit gambo spring time kt sini, ambik mood sket. Tapi cuaca dunia sekrang dah pelik2, kt mesia ni pun sejak Jan ari tu ujan la sana-sini esp. sebelah petang. But apa nak hairan, sume ni pun angkara tangan2 manusia juga....

Anyway, ini first day aku tulis blog, i'm such a louser in a diary thing like this, but this is one way nak buang masa dan mencurah isi hati..chewah..

Comments

Popular posts from this blog

Sekalung Budi Segunung Intan....Happy Mother's Day!

STANBUL... HERE I COME!!! : PART 9 : SPICE BAZAAR & HAGIA SOPHIA

Catatan Umrah 2013 : Kisah Di Raudah