Salam Aidilfitri 2016!

Salam, ya salam.

Masih sayangkan blog ini. A year over kot tak ber update, It's hard to find time for blogging when you have so many commitments. Dah hampir lupa password. Life goes on if not as usual, must be more interesting. Keeping up with 2 growing up kids, demanding work, and study. Payah tu. Nak2 dah tua baru sampai seru nak sambung belajar. And a demand from yr job as well. Everyday is a learning process. Time to reflect banyak sangat. Organizational learning, change management, people behavior, your own behavior and decisions. And you know you also have to grow people. Arghhh otak mmg kena kuat when you are at certain level. Aku mohon ya tuhan kuatkan lah semangat aku utk harungi semua ini.

So, how was your raya?  Raya 6 dah kena masuk ofis, masuk ofis plak sunyi je ramai cuti lagi. Malas akak nak cutikan anak dr sekolah. So harung je la ye..

Okaylah, saper2 yg rindukan akak ahaks... ni le gambo2 raya ini tahun. Seperti biasa, raya kena lah berbagi 2 kampung, sementera org tua masih ada...

#teamrayapahang #teamrayaperak





 Perak - Raya ke 3



Pahang - Raya 1&2

Comments

Eid Mubarak Yong Kamariah.
Everyone looks lovely.
Love the rumah kampung, cantik sangat!
xoxo
Yong Kamariah said…
Eid Mubarak jugak org Scotland!
Yes, what is raya without kampung feel eh.. nak2 ada lagi 2 emak

Popular Posts