Family Day..

Semalam, Sabtu, ada hari keluarga sekolah Ammar, Hari Keluarga PPKI Sri Kelana. Sejak terbabit ngan PIBG ni, ntah camna me n En Azhar terjadi AJK sponsorhip. Alhamdulillah, we managed to get sponsor dr Milo (Nestle). Tahun ni, first timenya dptlah anak2 n ibubapa pakai t-shirt yg berprinted hari keluarga, hasil sumbangan Milo, tapi dah tersilap info lak En. Azhar, dari sepatutnya perkataan 'program' dah jadik 'pusat'... apa nak buat. Dpt jugaklah beb. carton air tin Milo. Selain tu aku tempah le sedikit kuih muih utk sumbangan bersama.

Aku tgk dr jauh je aktiviti ari tu, ntah kenapa aku tak rasa jadi sebahagian dr 'keluarga' walau namanya ari keluarga. Patut la pengerusi PIBG Pn Anisa kata susah nak dpt kerjasama mak bapak. Selain dr cikgu dan beb. kerat AJK, mak bapak lain wat acuh tak acuh jer. Kata sorang supplier kt aku, sekolah anak aku ni sekolah orang kaya, aku tatau la pulak, sbb utk pendidikan khas macam2 background yg hanto anak kt situ, kelas lain tak tau le. Tapi bila ari tu, aku tgk ada beb mak bapak yg blagak dan tak tegur org, nak jugak aku mengiakannya. jenis yg nak cakap omputih separuh2 ngan cakap melayu n konon stylo. Tak mau pakai baju cap Milo tu. Lantak ler, tak jugak aku heran. Tapi ntah le, I fail to enjoy myself ngan ari keluarga sekolah anak aku ni, enviroment dia agaknya menghalang aku. Something is missing (n wrong)somewhere. Schedulenya pun aku rasa cam tak kena.
Tak mengapa, janji, aku puas tgk bebudak enjoy diri sendiri, tgk ada yg bergelek bollywood sakan atas pentas buat aku ketawa sengsorang.Selagi aku buleh bantu apa yg patut, aku akan cuba...

Comments

Popular posts from this blog

Sekalung Budi Segunung Intan....Happy Mother's Day!

STANBUL... HERE I COME!!! : PART 9 : SPICE BAZAAR & HAGIA SOPHIA

Catatan Umrah 2013 : Kisah Di Raudah