Ayoh! Kembali ke sekolah part 2

Bila pikir2 balik sapelah aku nak sedekahkan seluo sekolah Ammar yg tak muat tang pinggang/perut tu, dptlah ide nak mengedit seluo anak aku tu, sayang, sbb panjang dah elok. Anak aku tu nampaknya selain susah nak cari size kasut (sbb saiz kaki mewarisi ayahnya yg macam saiz kapal tu), saiz perut/pinggang pun nampaknya ada ciri2 nak mewarisi mak ngan ayah dia. Maka di satu malam yg sunyi, boipren aku, diulangi, boipren aku, yakni bukan aku yg mana tangan memang kong keng dlm hal2 menjahit/kerastangan (kak aku selalu kata tangan tak bedung masa kecik) memulakan operasi sulit meng'alter'kan seluo anak dia....



Kelengkapan ke bilik bedah.....


Ayah Ammar sedang melapah seluar anaknya... dah settle dah problem, seluo jadik longgar balik dah, jgn tgh2 jalan terlondeh pulak seluo tu yek Ammar ....

Comments

Popular posts from this blog

Sekalung Budi Segunung Intan....Happy Mother's Day!

STANBUL... HERE I COME!!! : PART 9 : SPICE BAZAAR & HAGIA SOPHIA

Catatan Umrah 2013 : Kisah Di Raudah