Happy Besday Mak Yong...



surprise, surprise... today is my birthday, ye selamat kembali muda....Bila aku amik gambo muka aku dkt2 dr pelbagai angle aku spt tokleh terima kenyataan, dimana2 angle aku tetap nampak MU(tu)D(A). aisey... kenapa dah masuk umur ni aku cam sayu giler, dulu aku selalu ckp kt diri sendirik age is just a number, tapi la ni..age does matters ...

looking back at times, byk benda yg tak terachieve, mana aku dlm time tunnel tu... no where man..no where...

anyway, perasaan aneh ini terubat sekejap ngan ucapan2 aluan dr bekas2 x senior n junior sekolah SMTA dulu, ari ni aku popular kejap dlm FB, deme sekrang meriah kt FB, tak sangka terjejak kasih lak kt situ, ada yg gemuk dulu sekrang dah kurus, ada yg main2 masa belajo dulu la ni dah golongan pro, ada yg businesswoman, etc. dan aku? aku? sob sob sob...just a plain librarian....huarghhhh..... ada sorang junior aku kata mengenangkan karekter aku kt sekolah dulu dia tak caya aku la ni sorang librarian, it's just so not you katanya.. well what to say... Inilah takdir tuhan dek non oi...(it can't be that bad hor? huhu..)
So mak yong.. happy 17th birthday....you rawk girlz!

Comments

Popular posts from this blog

Sekalung Budi Segunung Intan....Happy Mother's Day!

STANBUL... HERE I COME!!! : PART 9 : SPICE BAZAAR & HAGIA SOPHIA

Catatan Umrah 2013 : Kisah Di Raudah