Weekend special

Weekend itu...

1. Mak masih kt HUKM, operationnya tertunda lagik sbb mak demam n urine ada kuman. Klu ok, minggu ni le wat operasinya. Aku dah letih dah baper kali nak tunda daa....

2. Encik A balik Sabtu lepas, pi amik kt KL Sentral. Papaku pulang dari kota, papaku tak dan beli apa2...



En. A sedang berangan dibilik penginapan, yg wat aku tertarik kt gambo ni bila tgk bilik air yg see thru tu, terus teringat citer makcik Zuren, agak2nya deme memang suka bilik ayo jenis ni tak...


En. A mengabadikan kenangan dgn few NG member, eh pasal citer encik ni pulak....


En A hanya sempat sentap 2 baju Chinese silk ni utk anak n gelpren dia.. ni aje, jadik ler, janji ada... (dan aku rasa ni hadiah besday aku kot, En. A wat bodo je tu...)

3. Hari Ahad plak sukan sekolah Ammar. Aku ingat budak ni manalah reti nak sokan2 ni, ternyata telahanku meleset semata, anak aku ni ropanya masuk sokan lari berhalangan (berkumpulan)

Lari Ammar, lari...

Akhirnya... dapat jugak medal... tempat ketiga dari tempat ketiga (corot la tu), tapi takpe anakku, janji dpt medal. sian Ammar, dah lari konsisten dah, bebudak dlm group dia lak yg melambatkan team..nasibla nak..


Ini dia ketua kontinjen rumah oren (berangan kejap..)

4. Lepas sokan, tanpa berlengah lagi, mak ngan ayah Ammar amazing race ke Shah Alam pulak, menuju ke Stadium Malawati...misinya ini :


Wuhuu.. it was Metrojaya Warehouse sale! Sesak giler ngan crazy people like us ni. Ini hari kedua aku gi lepas ari Jemaat tu, hari last diskaun lagik giler beb...


We managed to grab this...70% discount!


and these...girls' BFF, i can't help it, with the price ranging from RM5-15, I was totally innocent, can't blame me hor....(ni yg batch pertama shopping huhuhu..)


and this cutie purse some more...
and some clothes incl. this baby T, baju ini utk keinsafan diri sendiri, tatau le bila buleh fit in kt badan sendirik, ni utk motivasi diri ni...

Bila balik sume termenung, poket dah kempis daaa...

Comments

Popular posts from this blog

Sekalung Budi Segunung Intan....Happy Mother's Day!

Catatan Umrah 2013 : Kisah Di Raudah

STANBUL... HERE I COME!!! : PART 9 : SPICE BAZAAR & HAGIA SOPHIA