halo..

pamitan...ibuk lagiknya capek, sehingga ketemuin lagi yakhhh daaaa....

Comments

CS said…
Yong
Waaaah.....you memBandungkan diri ya??? Sikit tak ajak kita ek?
~jeet~ said…
perahu mana yang diterlangkupkan oleh cik aly...? hehehe...asik ngak bandung? aku suka bangat!!!
Yong..
Bandung? Wah! memborong Ya..
Anonymous said…
Huwaaaaaaa mu gi Tangkuban Prahu.
Berapa juta rupiah mu miskin kali ni

Hu aloh mu ni, lor ni gamba seghupa ngan Maria Carey pulok doh, ambil gamba dari tepi ja. Takut nampak double chin pulok dowh

Ahkak
Yong Kamariah said…
My dear Ibuk Som,
yakhhh dong...tapi air bandung sama mee bandungnya ngak ada di Bandung...itulah kayaknya, ngak mau ajak sikit, mau ajak banyak!!!


Jeet non..
haha, Tangkuban perahu tu maknanya perahu terlangkup ke jeet? sikit pun akak taktau! yakhhh asikkk sekali, udaranya nyaman deh, aku juga suka bangat, lagi2 dapat belanja jutaan rupiah dong!!!!

Ibuk Iha,
heheheh..ya buk, bisa aja kalau di ajak berbelanja! sekarang ngak jutawan lagik, balik malaysia udah kering kontang haha...

Buk Ahkak...
huwahuwahuwa... menyedut asap belerang dok beh punggg! pulangnya ke Malaysia terus miskin dong!
hokaloh aloh... Mariah Carey lah pulokkkk...emangnya takut diliat gemuk kalau ngepose dari depan! hahaha...
Anonymous said…
Yong, ahkak nak ceghita pase orang yang duduk Huelva, Spain tu.

Dia kan dah joint fellowship of the ring. Ater, kome, teman dan sesape ajer, lap airlior aje le nengok gambo dia nanti. Nak komen tak boleh dah ni.

Kalo dapat nengok gambo pun jadi ler. Pada tak ade ape, dakk?

Nunggu ler ni gambo dia yang pertama ni..nitis air lior pulak membayangkan ish! ish!

Ahkak
psssssssst! kalo dia baca ni, apa ler dia kata agaknye yer
Normi Ali said…
Salam Yong, ada ke bawak belerang utk keme kat sini???
Yong Kamariah said…
ahkak...
lawak la ahkak ni... komen kt sini yek, apa nak buat org dah disablekan komen ye dok...takper lerrr kita pakat leleh tgk gambo2 dia yekkk..


Normi...
ate...ijok le teringat kt mike nak bawak balik barang 2 cawan belerangnya..ishhh idok le bermanpaat gi situ, nyedut asap belerang je berpinor mata!

Popular Posts