KENAPA..???

Kenapa.... bila posa tengok sume makanan amatlah menggiurkan


Kenapa.... bila tengok colleague aku makan roti plain sekeping tapi aku nampak bayangan hotdog yang gebu..


Kenapa....perut aku grumble semacam dan tekak aku loya semacam


Kenapa...dah dua kali aku ke toilet sbb rasa nak muntah yang amat


Kenapa... buka posa nanti macam2 resipi yang aku rasa nak masak


Kenapa....rasa tak larat yang amat


Kenapa.... aku rasa dan merungut macam2 sedangkan posalah sepatutnya utk cari keberkatannya...









Dari aku yang posa hari ni... (kecoh betullah)...





p/s : oh ye, nti balik nak masak kari ikan bawal, goreng kunyit pedal ayam, wat sambal belacan, goreng ikan terubuk masin.... ulam2....(kenapa aku rasa rumah dah sejengkal je lagik dr opis ni..)

Comments

Popular Posts