Sunday, June 20, 2010

Dah berbunga!



Wah! Pokok bunga talang yg ntah bila pak encik campak dlm laman sekangkang semut tu dah berbunga nampaknya. Ni yang buat tangan rasa menggeletis nak try masak nasi kerabu guna bunga tu wat pewarna. Harap2lah bila dapur tu dah siap nti pokok tu masih sudi lah nak keluo bunga lagik!

8 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

apa lagi ...zass jerlah..buat pewarna tu dulu pastu simpan kat freezer.. hehe.

kot-kot dia malu nak kuar bunga lagi.

Aida Rezuan said...

Yong,

Nak order Nasi Kerabu satu! Telur masin lebih ek! :D

Yong Kamariah said...

Rina- buleh ke wat lagu tu?? frozen kan dulu eh? tak per, kita kena positif, insyaAllah dia kuar lagi tuh.

Yong Kamariah said...

Aida - Budu nak boh tak? alang-alang bohlah gek solok lada ngan daging bakar - haha, kasik perangat kt ekau!

Aida Rezuan said...

Budu, solok lada dan daging bako? Tak jadi la order kalo gini gayanye. Nak gi rumah terus la, buleh makan sampai se'eh gitu. Kan? :D

Yong Kamariah said...

buleh aida, apa salahnya, mai lah. (chey..macam dekat)

Aida Rezuan said...

Akan ku ingat ayat pelawaan mu itu. * nanti buleh tuntut naaa :D

Yong Kamariah said...

buleh aida, pe salahnya, tuntutlah, tapi ekau yang bilonyo nak balik mesia da? dah baper tahun kt sana?

Sign Off

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Timeofmylife