Yang beraya sebenonya..

Sebenonya, tahun ni, bg mak yong, yang betul2 sambut raya adalah...

pak itam kesayanganku...dah tak koser lagik dah tgk peta zimbabwe kt seat tu, le maklum ler, ada anak2 penyantun belaka... sorang tumpahkan susu, sorang tumpahkan vitagen, ribena, etc. maka tak lalu dah aku nengoknya berpeta2, dan nak reward sket la kt diri sendiri, maka berkusyen barulah pak itam aku dihari raya ni... leder lagik sakan ko yek...

dan ini jugekkkk hukhukhuk...senyap2 je wat keje yekkkk, tak padan ngan kecik, sedo2 sampai kt ateh dia makan syiling, kt bawak apatah lagik... terpaksa ler panggil pest control, maka beraya le umah aku ngan bajet yg makan riban jugek uwaaaaaa.....
dgn ini dah tak selera le nak shopping purse pun dah kempisssss.... bebudak pun tak dpt baju casual lagik nasib le anak2...
dan tetiba alhamdulillah...pagi ni masuk le rezeki Allah taa'la dlm akuan bank, timakasih kompeni bagi bonus sesikit, nahhhhh, nikmat manakah lagi yang mahu kau ingkari?

Comments

Popular Posts