No story

I don't really have a story to scribble here. Saturday - lame. Sunday - boring. Weekdays - Always killing me.
Whatever happened to this animated, sweet, lively, chattery, sexy woman? hey, I'm not talking about myself, gettoutofhere!


Oh wait, hari Sabtu - was a sad day actually, separuh hari juga aku jem dpn tv tgk live pengkebumian Sultan Johor, Sultan Iskandar Al-Marhum Sultan Ismail. Alfatihah.

Over a year ago, I happened to be there, tempat upacara tu,
melawat2 muzium n istana kt JB and that day aku saksikan pengkebumian Sultannya. Must be a great lost to the rakyat Johor. I spent half a day juga kt muzium aku dah lupa namanya tu, reading the very interesting kesultanan johor punya history. I found Johor mempunyai sejarah kesultanan yg sgt interesting, lain dr kesultanan negeri lain. Well, ok, my history is not that good, so I leave it here.(For the record : see, I was there...)

Ok now atleast I got story jugak. Hari Ahad - telah menghabiskan masa menjadi desperate eh tak, fulltime housewife. Keje2 yg sgt menarik spt membasuh baju terutama memastikan baju2 sekolah, kasut, stoking sekolah anak tlh tersedia utk esoknya. Dah, tak yah citer, sgt menarik itu semua tlh tahu.

Dan, saya juga telah memasak di hari itu hooray... Saya sgt kepingin utk makan asam pedas Muo (tq kak wawa kerna tlh berjaya buat saya terliur diblog anda selama berminggu2 lamanya ). Since Muo tu punyalaaaah dekatnya, so saya buat versi saya sendirilah, asam pedas ikan terubuk, very the oily one sbb ikan terubuk le katakan, jadiklah nak lepaskan gian tu...

Dan saya pernah mention yg saya akan ke sekolah tiap2 malam, maka I found keje sekolah anak saya ini sgt interesting.... wah, pandai ko Ammar, rambut kawan ko sgt blonde...ada kelas...

Comments

Popular posts from this blog

Sekalung Budi Segunung Intan....Happy Mother's Day!

Catatan Umrah 2013 : Kisah Di Raudah

STANBUL... HERE I COME!!! : PART 9 : SPICE BAZAAR & HAGIA SOPHIA