Sabtu aku

Hari ni tak buat apa sgt.
Chillax dlm umah apak ko keje straight seminggu.
Layan kerenah anak2 je lahhh, adik baru kena gigit seliang kt tgn, jaga ko Ammar balik Apak ko nti siappp.
Giler ar mak sendiri jadik batu api kuakuakuak....
Bebudak tgh membeso gitewlahh masing2 buat pe'el...
Aleesya kemain manjat sana-sini, ada ati nak suap sendiri pahtu sememeh satu bdn aiyarkkk.....sejak baik dr demam ni semedang je nak mkn, lepas pekena bubur layan susu 1/2 botol, ngeri mak ko....mulut tu klu tgk org mkn mula lah dtg nak menyudu, ari tu kopok pedas pun dia bedal, sejibik cam mak dia kuat mkn erkkkk....
umah kejap je bersepah sana sini? Lantak aku nak bio je tu kang
Ari ni masak lemak cili api daging salai, originally dtg dari Kualo Pilah ehhhh yabedabedu, siap boh belimbing buluh lagik tewwww terasa betul aroma smokeynya tew....
Udoh maleh den nak gebang pakai ipad terseksa jari aku yg gemuk ni...
Babai.

Comments

CS said…
Yong
hi bebeh...
Tekun Aleesya menyudu nasik..
Camana dia boleh kena gigit? Dia provoke Amar ke?
aznimatisa said…
yong,
pekaba.harap sihat yek. haha gelak kak baca adik kena gigit ngan abg siap mak jadik batu api!i like, yuhuu teruskan menulis dari hati originally you.simple, suka n like.
LEEzasTOUch said…
Assalamualaikum Yong
Biase le bebudak mcm tu la...itu pun dua. Klau kene mcm kak liza lg haru 5 babe siap dgn kembor lg.Dulu i mcm tarzan tau tp bila dia org dh besor sunyi senyap rmh. So hv fun with them now before they leave u.
Yong Kamariah said…
Yeah babeh cik som,
Mokna tu gi menunggang belakang abg dia mmg kena arrrr...abg dah jaki adik rebut pensil kaler dia sblm ni. Bebudak ni arrrr haih....

Kak azni dear,
Alhamdulillah sihat seadanya....tq sudi baca catatan hidupku yg ntahapapa ni yerk...oh, mak mesti selalu jadi batu api, boley cover line hakhak... I like yr photo essay dlm blog Also, keep it up, menyentuh jiwa auwww....

Kak leeza dearie,
W'salam... Tu sbb le tuhan bg 2 anak je kot, klu ramai mau akujadik singa betina hahaha... Kak liza siap kembo lagik...tp mesti seronok ek? Sementara deme nak beso mmg le kena byk sabo, dah beso lain plak pe'el ye tak

Popular Posts