Training dan makan

Last week pi training 3 hari. Main2 je dlm training tu, tapi lepas training, penat otak nak reka ayat utk evaluation training dlm HRIS. Ntah apa kesimpulan yg aku dapat, i have no idea. Ada la kot sikit2 benda baru, yg lain sama jek isinya (hello, customer service? admin skill? baper kali dah aku pi aku pun tak ingat, tapi still aku tabik gek le kt HR yg mengerah semut2 ni sume keluo dr sarang kejap). Training yg tajuk ringan2 ni definisi bagi aku...


Lecture/presentation/tgk baju n make up trainer....

Dengo/attentive dlm masa 30 min pertama n then everyone started to dozzzzzzzzze off .......

And then sbb trainer dah nampak kita ngantuk so wat game/group work and gelak-gelak... seronok gek le...

And then makan 4 kali sehari training tu, tak dan rasa lapo ada 3 kali tea break dan luncheons....

And then balik umah dgn berkobar2nya wat mee udang kemarau (tak jadik banjirnya). Salah seekor udang yg tgh posing tu adalah pemain import dari pinggan En A. Masak dlm skala yg sgt kecil sbb takut tak jadi. But hey, turned out to be not bad at all! Sampai Ammar terjilat pelat tak cukup, hihihi...

Note : Resepi ihsan dari Kak Wawa, tapi di alter sana-sini oleh mak yong..hihihi..





And then weekend jalan2 ternampak pulak Restoran Ayam Penyek... n we decidedly n purposely think that we should give a try....

Ayam penyek... kenapa rupa kau tak penyek seperti yg aku imaginekan? Sup sayur asam tu pun pelik beno rasanya, but, not bad at all. Sambal dia... so hot, hot, lorrrr...

Malam tu pulak makan char kuey teow SMS Taman Medan yg famos tu...

So, Jennifer Ellison : BACK OFF!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Sekalung Budi Segunung Intan....Happy Mother's Day!

STANBUL... HERE I COME!!! : PART 9 : SPICE BAZAAR & HAGIA SOPHIA

Catatan Umrah 2013 : Kisah Di Raudah