Happy Birthday!

Alhamdulillah... hari ini dipanjangkan umur oleh tuhan yang Maha Baik untuk menikmati satu tahun lagi pertambahan usia, dan masih bernafas untuk satu lagi hari atas izinNya. Aku hanya berharap yang baik-baik dariMu, dan mohon barokah dalam perjalanan hidupku ini. Terimakasih tuhan untuk umur ini, dan hidup yang kau landaskan untuk aku jalani. Walau pahit, walau manis, aku tetap mensyukurinya. Jadikan aku lebih baik hari ini dari hari sebelumnya. Berikan aku kekuatan ya rabbi, ya karim. Amin.

Comments

ALLES GUTE ZUM GEBURSTAG, My dearest Yong. Semoga apa yang didoakan itu dimakbul olehNya, semoga sukses dan dimurahkan rezeki selalu. Have a wonderful day today. *HUGSS*
Normi Ali said…
Hepi Besday Yong....moga panjang umur dan murah rezeki.
Selamat Ulang Tahun Yong !

Semoga beroleh kesejahteraan dalam menjalani kehidupan di bumiNya.
Yong Kamariah said…
Terima kasih Fasha, Normi n Azrina atas doa kalian. Semoga anda semua juga dirahmatiNya.

Popular posts from this blog

Sekalung Budi Segunung Intan....Happy Mother's Day!

Catatan Umrah 2013 : Kisah Di Raudah

STANBUL... HERE I COME!!! : PART 9 : SPICE BAZAAR & HAGIA SOPHIA