Tiba-tiba

Tiba-tiba mendapati diri ini berada di Fraser's Hill sekali lagi. Emak ada kt KL wat follow up kt hospital hari ini so semalam pikir2 manalah nak bawak emak ngan anak buah gi jalan. Pikir2 manalah yg buleh pegi balik hari dan tak baper panas maka terpikirlah bawak mereka ini pi FH. Dak Ammar plak tetiba demamlah pulak, dah 3 hari dah ni. Hari ni bawak le juga jumpa doc amik antibiotik, tonsil dia dah bengkak, jgn menanah cam tahun lepas dah le Ammar, tak sanggup dah mak nak amik pakej 4 hari 5 mlm kt sana. Dlm demam2 tu bawalah juga naik atas sbg tak menghampakan harapn 2 org sepupunya itu. Ha kau, sorang2 terbarai isi perut on d way going down. Aku pun nyaris2 gek tapi nasi goreng pattaya yg aku makan sebelum tu kata...nanti, nanti....jangan keluo dulu....Sib baik. Pastu pakat gelak ramai2. Pak encik secara melawaknya telah meminta beg plastik kt tempat makan tu sbg standby katanya. Tak sesia juga beg plastik tu lepas tu. hihihi...

Cuti seminggu ni tak de ler spesifik plan nak ke mana, nak2 dak Ammar ni tak baper sihat. Tapi aku ni tak buleh caya gek ntah2 meronggeng ke mana2 je esok lusa. Bahagia sungguh 3 hari ni dpt melepak kt umah ngan pak encik, kan ke best klu tak yah keje cam ni. Maka layankan aje ler gambo yg posing kt tempat yg sama je cam tahun lepas.


Cuma tahun ni dera budak ni lebih sket, amboiii Awa gelak besarrrr punyer, gelak2 juga Awa, kang masa turun bawah Awa dulu yg uwekkk nya hihi... aku putting on weight sungguh sejak lepas sakit nih, masa sakit turun 3 kg, lepas sakit ha kauu, masuk gear 5 terus, 5 kg sungguhlah naiknya....

Cap ibu, anak dan cucu

Rombongan Cik Mah ke FH... bersama Kak Long, emak dan 2 org anak buah, sorang import originally from Teganu... dok starang....

Nice view from TM resort

Amboiii 'perkasa'nya lengan saya, gulai pon sodappp.... Nampak je cam panas tapi angin dia sekali sekala a bit freezing jugak le cam duduk dlm aircond, buleh juga le nak lari kejap dr cuaca panas kt bawah tu.

Hari2 aku berangan cam jadik adiwira pastu raja hadiahkan aku sebidang tanah pas tu aku wat banglo pastu ada garden camni pastu... eh diam la kau....

Sekian dulu folks! See ya

Comments

Popular posts from this blog

Sekalung Budi Segunung Intan....Happy Mother's Day!

STANBUL... HERE I COME!!! : PART 9 : SPICE BAZAAR & HAGIA SOPHIA

Catatan Umrah 2013 : Kisah Di Raudah