Family Day

Jadi sempatlah juga update blog ini (propa sungguh penatnya tu konon). Jadi last Sunday we all pegilah attend Family Day company pak inchik di Sunway Lagoon. Percaya je lah bila aku ckp aku tak pernah pergi pun sana. Aku rasa cam no direction je klu pegi tempat2 mcm tu padahal teringin siot je nak main sume benda dlm tu. Tp aku ni klu org reramai cam family day satu kompeni tu cam malu je nak mandi manda dan buat2 jadik muda, so end up aku kering sampai balik. Tak pe lah maybe next taim le buat2 tak malu tuh. Disbbkan aku tak mandi manda dan kering je satu hari tu maka yg sonotnya si Ammar jelah dpt berendam sampai garing tengahari buta tu.

Pak inchik jelah yg melayan dia sambil aku tunggu kt pentas utama kot2 lah nombor bertuah pak inchik naik utk cabutan bertuah hahaha, mmg nyatalah tak dek ong lah ari tu. Asal aku je pegang kertas tu mmg tak dek ong. Selalu gitu ler. Telan ayaq lioq la bila ramai je ler yg dpt blackberry ler, lap top ler, tv HD/LED ke benda berinci2, barang kemas habibah jewels lah, tiket penerbangan laaaa... buleh tahan mewah jugalah hadiah2nya. BTW, dapat lah jugak aku tgk konsert, tak pernah2nya aku tgk konsert artis2 ni selain konsert nasyid masa kt ITM dulu. Dis taim makanya aku jelah senior citizen yg dok bertenggek tepi pentas tu dgn budak2 muda anak kakitangan yg tak mandi manda, so kira cam tiket first class free lah tu. Oklah, layankan lah je gambo nih :


Ummi and ammar kt depan pintu masuk


Tak, aku takdek dlm ini gambar...


Aish..klu ramai cenggini akak mmg maleh nak terjun...


Hah, kau mmg takleh half naked cenggini Ammar, habih sume spare tyre nampak


upin ipin pun ada, dah tinggal sejengkal je Ummi kelu lidah nak berkata.."encik, tak panas ke dok dlm patung ni? eh, tu soklan pertama, soklan kedua, boleh tak anak saya nak ambik gambar dgn encik berdua ni?" kompem, emak Ammar takkan terckpnya, sian anak omak kempunan....


Ahah! Idola Ammar selepas Tomok...saper lagik klu bukan Mikankerusin Ammar, tapi la ni nama dia Lan n the Typewritter ker hapa...power gek nyanyi live budak nih...Ammar apa lagi...dah tak bergerak2 dah terpaku bawah stage!


Sekali lagi Ummi tak tercakap "weyyyyy...kau tau dak anak aku ni minat giler kt ko??? tolonglah bergambo dgn dia nih!!!" Maka sipi2 je lah ko bergambo ni Ammar...ayah ko dah hilang ntah ke mana dah taim ni klu tak mmg tak kasi chan punyer Lan ni nak bergambo ngan org lain heheh...


Mila pun Mila lahhh Ammar...tapi tak sangka plak masa Mila menyanyi ni Ammar shout "Hai Mila..." 2-3 kali sambil lambai2 tangan..sudahnya 2-3 org Milah yg dok berdekatan sengeh2 je kt Ammar


Oh ye, ni gambo masa gi Floria 2 weeks ago, Floria dlm hujan sgt tak best....

Last but not the least some video yg aku amik masa kt sana..ok people, jumpa lagik ye!

Comments

Memang bezz kalau gi sini tapi kalo feree ler.

Dulu setiap tahun Family Day co abg aku buat kat sini.. dah masuk dua tahun tak pergi sini..


budget takdak kott. nak sponsor 5K staff ngan family.. mau bungkus camtu.. hehe
PatinPasta said…
Yong,

Bukan Yong jek tau segan silu nak mintak bergambo.. saya pon gitu. Rasanye kalo Upin Ipin berjalan selisih bahu.. saya pulak yang ke tepi. Huhu!

Dok tunggu jugak dalam video tuh kot2 Yong ada naik stage gi peluk tiang jugak. Hehehehe!

So kiranye next time ke sana.. memang akan mandi abes2an la ye? Jangan lupa bawak bikini polka dot tau! :D
Yong Kamariah said…
biasalah Rina, deme tu byk sponsor, aku klu sesaja nak pegi taklah rasanya kot, tp klu pegi sendiri kompemnya aku berenang kuak lentang terus!
Yong Kamariah said…
Aida senorita, hola mi amor!

Keknya nak soh koi pakai polka dot auk mmg nak soh sume org pingsan! tak sanggup nak tayang sume spare2 tyre koi tuh huhu...

ntah apalah spesis penyakit segan nak bertanya ni ek...berat je mulut nak tanya, takut org2 selebriti ni tak sudi agaknya... tp aok kalu Antonio Banderas lalu sebelah jgnlah plak buat2 juai mahal plak yek hihihi

Popular posts from this blog

Sekalung Budi Segunung Intan....Happy Mother's Day!

Catatan Umrah 2013 : Kisah Di Raudah

STANBUL... HERE I COME!!! : PART 9 : SPICE BAZAAR & HAGIA SOPHIA