Buka pose 2

Day 2 : Sebagaimana yg dijadualkan, main dish buka pose semalam adalah sambal udang petai. Nasib baik le ada KLK, cepat le sket keje, being a gomen staff ni dia balik cepat dr aku, save masa le taim nak tanak nasik, potong2 sayur n such. Harap2 bolan pose nanti budak ni masih stay kt umah aku lagik, supaya senang sket keje aku...heheh..

Sambal udengs petai, aku makan 4 ekor je tapi encik aku membalun the restSup tulang cap kedai...The refreshing iced lemon tea dgn lemon gedabak yg aku petik kt Kemen Helan ari tu.. sungguh berperisa lemon dgn teh perisa lemon Cameron Bharat tea.
Ari ni misi hari ketiga nak masak Asam Pedas ikan tenggiri lak. Layan selera jangan tak layan....

Comments

Popular posts from this blog

Sekalung Budi Segunung Intan....Happy Mother's Day!

STANBUL... HERE I COME!!! : PART 9 : SPICE BAZAAR & HAGIA SOPHIA

Catatan Umrah 2013 : Kisah Di Raudah