Buka pose

Masuk ari ni ada sari lagik nak ganti pose ni. Masa memula dulu aku dah ganti awal2 masa nemankan encik aku pose enam. So tinggal 3 hari bakinya. Bila aku congak2 nampaknya dan-dan habih bulan Rejab ni aku ganti 3 hari pose ni. Tapi yg molek nak pose ni dah tentulah bulan Rejab n Shaaban ni. Aku ni tataulah buleh ke nak mengsunatkan pose taim Shaaban ni, yg penting aku pikir yg wajib dululah. Bila dah pose ni mulalah pikir nak makan macam2.

Nilah juadah aku berbuka pose semalam, daging masak hitam tapi tak baper hitam...
Ngan sayur campur ngan telur dadar.


Hari ni? Nak masak udang sambal petai plak, dah beli siap2 udang ngan petai tu.

Comments

Popular posts from this blog

Sekalung Budi Segunung Intan....Happy Mother's Day!

Catatan Umrah 2013 : Kisah Di Raudah

STANBUL... HERE I COME!!! : PART 9 : SPICE BAZAAR & HAGIA SOPHIA