Friday, August 21, 2009

Warehouse Selection and Selamat Berpuasa!

Hemmm... tak habih2 ngan warehouse aku ni... kali ni ntri sebelum pose aku nak citer pasal warehouse gek, tapi bukanlah warehouse sale cam ari tu.

Being an Acquisition librarian ni one of the good thing is buleh selalu pi shopping gek, shopping buku, huhuhu. Buleh leh sekali sekala keluo opis jalan2, paling2 jauh pun cam aku ni dpt le jenguk Singapore utk tujuan tu. Selain bookfair, nak mengabihkan budget cam nak ujung2 tahun ni kenalah pi warehouse book selection. Minggu lepas n this week bawak 3 faculty pi publisher's showroom pi select buku. Pandai tak aku pilih masa sblm puasa dan taim nilah selalunya kita nak makan beso sblm pose dan perkara itu kita serahkan kt supplier lah....hihihi...


Pilih cikgu jangan tak pilih...


Semalam supplier bawak kt Victoria Station


Lepas penat wat selection kita makan dulu..


Nilah steak yg aku makan semalam...no wonder they say it's the best steak ni town, dgn juicy n lembutnya... wallahhh, org belanja mmg sedap giler, bila aku tgk harganya jangan haraplah aku sesaje nak pegi makan kt sini...

Ok folks, Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak! Aku insyaAllah akan menyambut puasa di kampungku terchenta... wehuuuu....tak sabar nak tunggu Ramadhan ni weyyyy...



No comments:

Sign Off

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Timeofmylife