SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI SEMUA...

Aku akan bercuti mulai esok sampai seminggu. Klu rajin dan berkesempatan aku akan berblogging lagi. Dikesempatan ini aku menyusun sepuluh jari, meminta ampun dan maaf kepada semua pembaca (cheh macam ramai) yg sudi menjengah ke blogku dan membaca kisah hidupku yang tak sempurna ini, andai kata aku tersilap kata, tersalah bahasa maka mengguris hati sesiapa di alam cyber ini maafkan aku yg khilaf ini. Sebagai memetik kata2 dr email yg ku terima :

Mata kadang kala salah melihat.... Mulut kadang kala salah bercakap.... Hati kadang kala salah menduga.....

Maka begitu juga aku.

Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin dari lubuk hati ku.

Aksi Dang Anum aka Perempuan Melayu Terakhir, ches perasan giler kau ...

Ucapan kepada semua :

Raya nanti dtg la ke rumah saya ye, klu dtg adhoc camtu je jgn marah klu saya hidangkan biskut Hup Seng cap Ping Pong dgn sirap je, anyway saya sekeluarga ingin mengucapkan selamat hari raya kepada semua walau di mana anda berada, pesanan kepada emak saya : “mak, nti klu buat nasi dagang tunggu kita raya ketiga nanti, tak kiralah kalau mak dah buat raya pertama pun, raya ketiga tu kena buat jugak” , manakala kepada umat manusia yang pulang beraya di kampung halaman masing2 nanti, “don’t drink and drive, drink Nescafe hot kt stesen Petronas terpilih sahaja dan jangan lupa Kit H1N1 anda apabila mengunjungi open house nanti.

Wassalam.

Nota kaki : kejadian berlaku di opis depan bilik bos hasil deco bersama abang Jem, eh bukan, abang Jim

Nota kaki 2 : ym aku dah buat hal dah sebulan, asek2 mesej try again your id and password walau dah tuko password, ingat nak create akaun baru, kekawan mintak bagi id ym memasing sbb i'm thinking of creating a new id, tq. sila email saya : yong_ramli@yahoo.com , tq.

Comments

Popular posts from this blog

Sekalung Budi Segunung Intan....Happy Mother's Day!

STANBUL... HERE I COME!!! : PART 9 : SPICE BAZAAR & HAGIA SOPHIA

Catatan Umrah 2013 : Kisah Di Raudah